coś super dla układu nerwowego

coś super dla układu nerwowego

Cześć. Poszukuję dobrego suplementu diety, który wspomaga układ nerwowy? Znacie może coś takiego? Polecicie mi jakiś sprawdzony preparat?

bruklin187

Posty: 24

 
Neurony odbierają bodźce z zewnętrz i przekazują je do następnych komórek nerwowych za pomocą serotoniny, dopaminy, czyli neuroprzekaźników. Proces ten zakłóca nieodpowiednie odżywienie komórek nerwowych, dlatego warto dbać o dietę – muszą w niej znaleźć się witaminy z grupy B, E, witamina PP, ale także magnez, potas, selen, chrom.

Aniusiaaa1

Posty: 20

 
Układ nerwowy potrzebuje witamin i składników mineralnych. Dlatego należy urozmaicać dietę, a w razie konieczności przyjmować także sztuczne suplementy. Przydatny jest magnez, potas, cynk, selen, witamina B1, B2, B5, B6.

StaryChemik

Posty: 33

 
Na rynku znajdziesz dość dużo preparatów wspomagających układ nerwowy. Dodają one energii, pobudzają do działania, pozytywnie wpływają na mózg, pamięć. Ich działanie zależy przede wszystkim od składu – powinien być on bogaty, ponieważ komórki nerwowe potrzebują wielu witamin i minerałów.

Yuri20

Posty: 28

 
Przy cukrzycy niestety trzeba uważać z lekami. Chyba najlepiej lekarza zaradzić się, co może przynieść ulgę w takim mrowieniu nóg, na pewno coś przepisze albo poleci.

frustrant

Posty: 18

 
Na układ nerwowy naprawdę dobrze wpływa RevitaNERW. Odżywia on poszczególne komórki nerwowe osłabione nieprawidłową dietą, stresem itp. Preparat ten zawiera witaminę PP, E, piridoksynę, ryboflawinę, tiaminę, olej z nasion ogórecznika. Można go przyjmować przy cukrzycy. Po jakimś czasie stosowania mrowienie w stopach powinno ustąpić.

umberko3

Posty: 32

 
Na układ nerwowy znakomicie działają kwasy omega-6. Można tak urozmaicać dietę, aby dostarczać ich do organizmu lub poszukać w aptece suplementu, który zawiera ten składnik.

MBsmoke

Posty: 29

 
Możesz wypróbować preparat RevitaNERW. To jest pełnowartościowy suplement diety o naprawdę bogatym składzie. Polecany jest właśnie m. in. na takie mrowienia w nogach. Przy dłuższym stosowaniu na pewno przyniesie Ci ulgę.

kryzys

Posty: 20